niedziela, 9 kwietnia 2017

Od Dzikiego Serca Do Aksamitnej Gwiazdy

Zastanawiałem się co się stało że Aksamitna Gwiazda była tak zdenerwowana. Może faktycznie Brunatny Cień coś na mnie nagadał? Coś co nie jest prawdą a Aksamitna Gwiazda mu uwierzyła? Głupota. Na pewno nie. Wyszedłem z obozu. Poszedłem nad rzekę która pokazała mi liderka. Siedziałem tam jakiś czas wpatrzony w mieniącą się srebrem rzekę. Usłyszałem szelest w krzakach i myślałem że to Brunatny Cień więc chciałem mu dać nauczkę że mnie się nie śledzi. Usiadłem udając że niczego nie słyszałem. Po chwili siedzenia szybko odwróciłem się i skoczyłem w krzaki łapiąc królika. Moje zdziwienie sięgało zenitu. Byłem jednak zadowolony. Polowałem jeszcze chwile i złapałem drugiego królika i mysz. Dumny z siebie wróciłem z obozu. Odłożyłem zdobycze i położyłem się na polanie tak aby widzieć legowisko Aksamitnej Gwiazdy. Byłem ciekawy jej zachowania. Nigdy nie widziałem jej takiej zdenerwowanej.

Aksamitna Gwiazdo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz