piątek, 21 kwietnia 2017

OD JAGODOWEJ AURY DO MARTWEJ GWIAZDY

Teraz, jestem Jagodową Aurą. Będę walczyć na wojnach i bronić mojego klanu. Zostałam wojowniczką. Wszyscy mi mówią, że zmieniłam kolor oczu. Nie wiem jak. Może to dlatego, że dorosłam. Ale nie wiem. Więc, tak.. no yhy... Boję się, że zginę na jakiejś wojnie. Chyba raczej każdy się tego boi. Prawda?? Ale przechodząc do rzeczy, szkoda, że w moim klanie nie ma kota lub kotki w moim wieku! Ciężko mi jest z kimkolwiek się dogadać. Jestem najmłodsza. Pewnie dlatego. Jest jeszcze zakazane opcja, ale nie wchodzi ona w grę. Stosuję się do zasad, więc ich nie łamię! Nie tak jak inne koty! Robię dobrze, nie łamię regulaminu, u mnie nie raczej nie będzie zakazanego związku...Chyba, że....A tam! Dobra, nie ważne. Tego nie było, dobrze? A więc jest ranek, słońce świeci i jest ładna pogoda. Zobaczyłam Martwą Gwiazdę wychodzącego z legowiska, spojrzał na mnie. I poszedł. Wystraszyłam się trochę. Czy coś zrobiłam?

Martwa Gwiazdo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz