wtorek, 18 kwietnia 2017

Od Martwej Gwiazdy

Siedziałem cicho na głazie na którym nie tak dawno Nocne Niebo wyznała mi miłość. Jakimś cudem dowiedziałem się o jej samobójstwie. Patrzyłem w niebo z nadzieją że to tylko plotka. Jednak nie umiałem siebie oszukać. Byłem załamany, ale nie mogłem tego pokazać klanowi. Mimo wszystko myślałem o niej cały czas. Była pora by wrócić do obozu. Po powrocie wyznaczyłem Liliowy Kwiat i Czerwonego Płomienia na polowanie. A Czarny Sztorm i Jagodowa Aura mają iść z Szarym Błyskiem na długi patrol wzdłuż wszystkich granic, szczególnie ostrożni mają być na granicy w Klanem Śniegu ponieważ ostatnie się ich nie widuje, miałem co do tego złe przeczucia. Wiedziałem także o bójce z Klanem Tornada. Czarny Sztorm mówił mi o czarnej kotce i dwóch kocurach jednym rudym i starszym a drugim szarym i młodym. Tej nocy spałem niespokojnie. Następnego ranka wrócił patrol Czarnego Sztorma.
-I jak?-zapytałem się go.
-Brak znaków obecności innych klanów w pobliżu naszej granicy.-oznajmił.
-Hmm... To mnie trochę martwi.-powiedziałem a kocur spojrzał się na mnie zdziwiony.
-Wydaje mi się że oni coś kombinują.-sprostowałem i poszedłem w stronę sterty zdobyczy i zabrałem jednego nornika. Zjadłem go w ciszy rozmyślając nad tym kto zostanie moim zastępcą. Tylko Czarny Sztorm i Szary Błysk spełniali warunki. Młodszy kot przy tym mógłby nauczyć się odpowiedzialności, chyba podjąłem decyzję, wieczorem powiem o tym klanowi.
***
Cały klan został zebrany pod Wysoką Skałą.
-Klanie Półmroku! Przyszedł czas wybrać mojego Zastępcę. Moim nowym Zastępcą zostaje Szary Błysk!-oznajmiłem głośno tak żeby wszyscy mnie słyszeli. Koty podeszły do Szarego Błyska i zaczęli mu gratulować, ja także tam podszedłem.
-Gratulacje, ale pamiętaj musisz nauczyć się odpowiedzialności.-powiedziałem i się uśmiechnąłem co nie było u mnie częste. Usiadłem gdzieś dalej czekając na Szarego Błyska, widać było że jego ojciec nie podziela entuzjazmu innych kotów widać że on chciał być moim Zastępcą.

Szary Błysk?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz