piątek, 26 maja 2017

Od Wilczego Płomienia Do Sekretnej Gwiazdy

Zobaczyłem jak Sekretna Gwiazda podbiega do swojej siostry Pręgowane Piórko. Rozmawiały chwilę, nie słyszałem ich. Byłem za daleko. Pręgowane Piórko odeszła jednak za chwilę upadła i nie wstała moja przywódczyni podbiegła do niej i pomogła Małej Iskrze zanieść ją do jej legowiska.
***
Usłyszałem trochę zdenerwowany głos Sekretnej Gwiazdy z legowiska medyka klanu Śniegu. Postanowiłem że tam wejdę.
-Co się stało Pręgowanemu Piórku?-zapytałem ostrożnie.
-Brunatna Gwiazda się stał!-warknęła Sekretna Gwiazda. Nie byłem pewny czemu tak zareagowała jednak trzeba przyznać się tak wściekłej jeszcze jej nie widziałem. Skuliłem się. Wyraz wściekłości na jej pysku zastąpił smutek i lekkie zawstydzenie.
-To ja może... Pójdę, już.-odwróciłem się i już miałem odejść ale zatrzymał mnie głos Sekretnej Gwiazdy.

Sekretna Gwiazda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz