sobota, 27 maja 2017

Od Wieczornej Łapy

Nareszcie, nareszcie zostałam uczennicą! W końcu doczekałam się wieczornej ceremonii, w trakcie której Sekretna Gwiazda nadała mi i moim braciom nowe uczniowskie imiona i przydzieliła mentorów. Moim została Ciemne Futerko.
***
Następnego ranka obudziłam się pierwsza w uczniowskim legowisku. Wpierw nie chciało mi się wstawać, ale zaraz sobie przypomniałam, że jestem już uczennicą. Ta myśl dodała mi energii, a senność zniknęła natychmiastowo. Wyskoczyłam na polanę i zobaczyłam kilka kotów z Klanu Tornada i Klanu Wiatru. Nie podobało mi się, że mieszkamy na obcym terytorium, ale niestety nie miałam na to wpływu.
Zobaczyłam, jak Ciemne Futerko wychodzi ze żłobka, gdzie spała ze swoimi kociętami. Podbiegłam do kotki ile sił w łapach.
- Dzień dobry, Ciemne Futerko! - zawołałam. - Co będziemy dzisiaj robić?
<Ciemne Futerko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz