środa, 10 maja 2017

Od Rdzawego Futerka do Brunatnej Gwiazdy

Strasznie bolała mnie głowa. Nie wiedziałam co się ze mną stało. Nie wiedziałam kompletnie nic.
- Czemu tak strasznie boli mnie głowa? I czemu nic nie pamiętam? Co się ze mną stało? - wypywywałam.
- Podczas patrolu z Miętowym Okiem zaatakowały was koty z innego klanu. Podczas tej bitwy straciłaś przytomność i zapewne również pamięć. Na szczęście przybiegłem w porę i cię uratowałem. Tamte koty chciały cię zabrać do siebie i pewnie zabić. - wytłumaczył.
- W takim razie dziękuję za ratunek. A jaki dokładnie klan mnie zaatakował?
- Klan... Klan Półmroku. Oni są na prawdę wredni. Gdy będzie nas więcej, damy im nauczkę.
- Tak. A ilu nas jest teraz?
- Ty, ja, Miętowe Oko, Śnieżny Pysk, Lodowa Dusza i Burzliwa Łapa. A teraz idź spać. Musisz odpocząć. - powiedział kocur.
Potem czule polizał mnie między uszami i wyszedł z legowiska.

Brunatny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz