niedziela, 26 marca 2017

Od Martwej Gwiazdy Do Aksamitnej Gwiazdy i Sekretnej Gwiazdy

Wysłałem Czarny Sztorm na patrol. Wrócił bardzo szybki i poważnie mi wytłumaczył że atakują nas Klan Śniegu i Tornada. Kazałem Liliowemu Kwiatu, Szaremu Blaskowi i Jagodowej Łapie bronić kociąt a ja Czarny Sztorm i Czerwony Płomień będziemy bronić reszty obozu. Kiedy we troje wypadliśmy z obozu Czarny Sztorm i wojownik Klanu Tornada  od razu rzucili się na siebie.  Ja stałem i blokowałem wejścia do obozu odpychając  wrogie koty. Zaczęliśmy przegrywać więc wydałem rozkaz wejścia do obozu moim wojownikom. Za nami na polanę wpadli wrogowie. Jagodowa Łapa podrapała jakiegoś mniejszego kocura po nosie.  Po chwili w tłumie wypatrzyłem Aksamitną Gwiazdę. Wściekły skoczyłem na nią i przygwoździłem do ziemi.   Wszystko stało się tak szybko. Biliśmy się z Aksamitną Gwiazdą gdy przybyła jej z odsieczą Sekretna gwiazda.  

 Aksamitna? Sekretna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz