sobota, 25 marca 2017

Od Polarnej Rosy

Po udanym polowaniu udałam się do obozu. Zobaczyłam tam pobojowisko, domyśliłam się że Klan Półmroku zaatakował. Chcąc oszczędzić sobie kazań od Aksamitnej Gwiazdy zostawiłam moją zdobycz przy wejściem do obozu i się wycofałam. Postanowiłam jeszcze zapolować lub pospacerować. Wybrałam to drugie, przy okazji chciałam sprawdzić granice. Kiedy przechodziłam obok granicy Klanu Półmroku zobaczyłam ślady łap prowadzące na ich terytorium.                      
-Ha! Uciekali w popłochu!- pomyślałam. Szłam dalej, kiedy byłam przy granicy Klanu Błyskawicy usłyszałam szelest w krzakach. Krzak ten był po stronie Klanu Błyskawicy ale mimi wszystko się zaciekawiłam.                                                                                                        –Kto tam?- zapytałam głośno.



Ostry Kwiat? (brak weny xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz