sobota, 6 stycznia 2018

Um... Raktywacja? REAKTYWACJA!!!

*śpiewa do utworów z Hamiltona*
Yo, okazuje się, że mamy sekretną broń. Imigrant, którego znacie, a ja kocha...
*obraca się i zdejmuje słuchawki*
Em... Nic nie widzieliście!
*chowa słuchawki i MP3 za plecami*
Em... Hej? Chwila... Czemu tu jesteście?
*patrzy w kalendarz*
Aha no ok. Już wiem. To dziś .-. Zapomniałam (wcale nie). 
Dziś jest... dzień REAKTYWACJI BLOGA!!!
TAK! To dziś. No dobra to tyle. Wiecie co macie robić.
 Nie?
To ja wam przypomnę. 
Macie wysyłać nowe postacie/nowe formularze starych postaci i dać mi wasze e-maile. Wyślijcie to wszystko do mnie na howrse (Amcia567). I jak chcecie to już dzisiaj piszcie opencja :>.

To tyle. Pa!
*nakłada słuchawki i dalej słucha piosenek z Hamiltona*
Lafayette!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz