niedziela, 31 marca 2019

Od Jagodowej Aury

(Anυlυję мoje poprzednιe opowιadanιe)

To była noc. Obudziłam się i rozejrzałam dookoła siebie. Dziwnie cicho i pusto. Nie słyszałam nawet cykania świerszczy. Nic. Postanowiłam wstać i się przejść. Niebo było zachmurzone, zapowiadało się na opady, lekko wiało. Było jaśniej niż zazwyczaj. Ciemna przestrzeń nade mną zamiast ciemnego granatu lub głębokiej czerni, była bardziej szara i lekko wpadała w pomarańcz. Widziałam je przez małe otwory w chmurach. Nagle jedna kropla wody spadła mi na nos, wiatr zaczął bardziej wiać. Cisza zaniknęła pod wpływem deszczu uderzającego o różne podłoża. Deszcz tworzył piękną melodię grającą w tle. Moje futro zaczęło przesiąkać wodą. Moje łapy dotykały mokrej ziemi przez co zaczęły się brudzić. Przyśpieszyłam trochę krok. Cały czas się rozglądałam. Dzisiaj świat wygląda inaczej. Może... Trochę bardziej pozytywnie? Hm... Może raczej nie. Cisza nie zapowiada nic dobrego. Postanowiłam cieszyć się chwilą. Wzięłam głęboki wdech. Na roślinach powoli pojawiały się liście, zaczęły rosnąć kwiaty. Cudownie jest patrzeć na narodziny przyrody. Coraz bardziej oddalałam się od terenu mojego klanu. Ale co z tego? W pewnym momencie bardzo się rozmyśliłam. Ile jeszcze będę żyć? Kiedy to się skończy? Czy w ogóle jest tego jakiś sens? Nie?? Wiedziałam. Trudno, mi to pasuje. 
Spacer trwał długo, nie wiem ile. Deszcz nadal padał. Futro było już ciężkie. Postanowiłam wrócić do domu. Moje kończyny były już całkowicie brudne. W końcu wstało słońce. Przyśpieszyłam aby zdążyć przed tym zanim inni wstaną. Zobaczyłam w końcu obozowisko, w tym momencie przestało padać. Szybko wskoczyłam do mojego legowiska i zaczęłam udawać, że śpię. 


Ktokolwiek? 

BLOGU PRZYWRACAM CIĘ DO ŻYCIA ;3
Pisałem to jakieś 42 minuty. Mam nadzieję, że ktoś zmartwychwstanie ;')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz